Strategie

KLANTENLEIDERSCHAP

EXTREME CUSTOMER CENTRICITY

BUIJSSE INTERNATIONAL focust op grote en complexe projecten in binnen- en buitenland, waarbij wij de perfecte totaaloplossing willen bieden voor vaak zeer uiteenlopende marktvereisten en klantenwensen.

Via korte en directe communicatielijnen doorgronden wij uw wensen en behoeften en analyseren wij alle specificaties van uw unieke project.

Door onze uitzonderlijke expertise te koppelen aan een onberispelijke kwaliteit en een persoonlijke dienstverlening, bouwen wij vervolgens een lange termijn relatie op met onze klant, die de centrale plaats bekleedt in ons businessmodel : “Extreme Customer Centricity”.

BUIJSSE INTERNATIONAL EQS-FILOSOFIE

Bij een recente enquête peilden wij naar de algemene klantentevredenheid bij al onze klanten.  Tot onze grote tevredenheid kunnen wij stellen dat we onze strategie meer dan waarmaken:

  • Algemene klantentevredenheid : 91,9% zeer tevreden, 7,5% matig tevreden
  • Tevredenheid omtrent de geleverde kwaliteit : 87,2% zeer tevreden, 12,2% matig tevreden
  • Tevredenheid omtrent de geleverde service : 87,3% zeer tevreden, 12,1% matig tevreden
  • Tevredenheid omtrent onze technische expertise : 90,0% zeer tevreden, 9,5% matig tevreden
  • 96% van onze klanten zou ons aanraden bij zakenrelaties of vrienden

Wij durven spreken van de BUIJSSE “EQS-filosofie”, waarbij expertise (E), kwaliteit (Q) en service (S) de drie kernbegrippen uitmaken van onze dagelijkse werking. En door de invoering van het ISO-label 9001-2015, blijven wij hierin onophoudelijk investeren en verbeteren.

En door de invoering van het ISO-label 9001-2015, blijven wij hierin onophoudelijk investeren en verbeteren.